Crazy's go Apeldoorn…….

image 15

Zo en dan was het vandaag eindelijk zover, stukje oefenen voor de midwintermarathon februari in Apeldoorn. Dag begon goed met een lekker zonnetje erbij, Nikki was prima op tijd, Henk Jan stond bij nummer 73 te wachten i.p.v. 42 en Erik was 20 min te laat. Maar goed dat mocht de pret niet drukken, dus zo begonnen wij heel enthousiast aan het door mij uitgestippelde parkoers. Nikki die normaal alleen over bedrijven terreinen loopt in Almere keek haar ogen uit op onze prachtige Veluwe. 

image 13

Eerste 2 kilometer waren lekker vlak, daarna begon de klim omhoog langs de Apenheul richting Hoog Soeren. Onderweg even een paar foto’s gemaakt,  kodak momentjes om het maar even zo te noemen.  Na de heuvels achter ons te hebben gelaten was het even tijd voor een pitstop (voor de mannen natuurlijk) midden op de hei gelukkig was het nog niet zo heel koud;).  De teller stond ondertussen alweer op 10 km en het ging nog steeds lekker vooral als je met een leuke groep loopt gaat de tijd veel sneller.

2007-01-01 00.00.13      image16     2007-01-01 00.31.37

Na 12 km begon Erik te zeuren dat hij last kreeg van z’n milt en Henk Jan bakte er ook niet veel meer van, wat ook logisch met zijn challenge run all day in december . (wie doet dat nou) Toen besloten Nikki en ik ze maar op sleeptouw te nemen de rest van de route,  ik ben moe,  ik kan niet meer , zijn we er bijna hebben we allemaal voorbij horen komen. Uiteindelijk hebben we er toch 22 gelopen en nog een eindsprintje getrokken ow wacht dat was alleen ik;).

image 14     2007-01-01 01.04.42

Maar nu even serieus ik had het zwaar en de mannen liepen hartstikke goed, petje af voor jullie allemaal en voor onze bikkel Nikki die vrijdag ook al 21 km had gelopen.

Als beloning nog even langs de Mac Donalds met z’n alle voor wat krachtvoer en wat stoere napraatjes, dag afgesloten met een knuffel van Henk Jan mijn dag was geslaagd,  ik hoop die van jullie ook?! Thanks maatjes…… volgende keer weer met alle halfcrazy’s.

image

3 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Samantha schreef:

    Wat een super leuk stukje Marlous, ik ben trots op jullie halfcrazyrunners!!! 🙂

    Like

  2. Hey, leuk om te lezen, en knap gedaan!! ik heb gisteren de halve in Linschoten gedaan, ook een bekende. Dus als je volgend jaar weer is wat anders wil, een aanrader…schijnt een snel parcours te zijn hoorde ik van iedereen!

    Like

    1. henkjanw schreef:

      Hallo dames!

      Leuk dat jullie ons gevonden hebben!
      Zijn jullie ook actief op instagram want we zijn wel benieuwd hoe jullie daar heten.
      Zag ook dat jullie een blog hadden. Gaan we morgen eens naar kijken!

      Snel terugkomen he?

      Like

Geef een reactie

