Crossen door de bossen

image3

Bedankt Henk Jan voor de inleiding, dit gaat de kortste blog ooit worden;).

Zoals in heel Nederland waaide het ook in Apeldoorn vandaag, ik was al blij dat het nog droog was toen ik de deur vanmorgen achter me dicht trok. Helaas was dit van korte duur en begon het al gauw te regenen maar je bent een hardloper of je bent het niet dus hop verstand op nul en gaan. Aangekomen op het Leesten waren er nog meer gekken die zich hadden verzameld voor een lekker rondje crossen. Altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent;) 

image1image4

Na de inschrijving stonden we met 100 man in een veelste kleine kantine maar binnen was het lekker warm dus dat er stinkende mensen naast je stonden vergat je dan maar even(sommige mensen wassen hun kleding volgens mij niet na elke run ieuw) Rond 5 voor 11 naar buiten en even later klonk het startschot en waren we los. Nu heb ik al een paar keer eerder een cross gedaan en moet ik eerlijk zeggen het was ZWAAR, wind tegen regen vol in je gezicht hoogte verschillen van 100 meter maar hey ik doe dit omdat ik het leuk vind(als ik klaar ben ja).  Eerste rondje vloog voorbij, de 2e daarin tegen duurde voor mijn gevoel een eeuw en leken nog meer klimmen in te zitten dan de eerste ronde terwijl het gewoon hetzelfde rondje was;). Uiteindelijk met mijn eigen gemeten tijd want chips deden ze hier niet aan kwam ik over de finish met een tijd van 51:56 en wat ik achteraf later van Henk Jan hoorde is dat ik zelfs 2e ben geworden.(Jippie)

Op naar rondje Bussloo en de 30KM van Vorden daar gelukkig met Erik en Nikki.

Om even op z’n Sierds af te sluiten…..

 Liefs Marlous;)

DSC_1792DSC_1427DSC_0629image2

Geef een reactie

