Goed Beter Best Loop

Goed Beter Best Loop!!

Om maar meteen even terug te komen op vorige week. Ja, heel jammer dat ik er niet was in Drunen, had ik graag met Sierd gelopen, en de andere IG-ers die er ook hadden ingeschreven. Die verdomde blessures ook…. 

Voor deze zondag had ik ook al ingeschreven, dus had weinig zin om die ook te laten schieten, vandaar laatste 2 weken goed opgelet en voor het eerst gelopen met tubes om de kuit te ontlasten en ging eigenlijk super. De gemiddelde snelheid van laatste training van vrijdag zou me een tijd opleveren voor vandaag rond de 1.05 of 1.06 voor de 14 km die ik ging lopen. Ooit hier begonnen in 2011 en 1.17 gelopen, dus er is vooruitgang….haha. En wat denk je wat er naar binnen kwam vanmorgen toen ik wakker werd ? Juist  ‘zonnestralen’ ……we grappen altijd onder elkaar dat als ik loop het dan mooi weer is……dus ook vandaag. Ik kon vertrekken met zonnebril !!

Aangekomen in Best even startnummer halen en omkleden. Even lekker paar rondjes op de atletiekbaan aldaar van AVGM, en er kon gestart worden. Start kwam onverwachts, dus nog klooien met mijn Phone om de Nike-app aan te zetten, dus eerste 300 meter waren al minder….Pffff. Nadat dat alles weer goed zat ging het eigenlijk super mag ik zeggen. Doorkomst 5 km in 22.06 en doorkomst 10 km in 44.10. Mocht niet klagen en zelfs zonnetje was er af en toe nog steeds bij. Kledingkeuze van korte broek en korte mouw was een goede geweest. Finish kwam in zicht en de verwachte tijd had ik onderweg al bijgesteld en kon finishen in 1.02,31 volgens de klok aldaar.

foto 2  Knipselkikiloy

Blij met mijn tijd en tevreden kon ik terug keren naar de kleedkamer. Eenmaal binnen stortte het met bakken uit de hemel… Ik was natuurlijk als enigste halfcrazyrunner hier, dus aan foto’s weinig gedaan haha. Volgende week mag U een echte blog verwachten met veel fotomateriaal als er wat dames afreizen naar circuit Zandvoort om daar te gaan racen !!

Amen.

Erik

3 Comments Voeg uw reactie toe

  1. henkjanw schreef:

    Pastoor Erik, dit heeft u keurig gedaan!

    Like

  2. Anouk schreef:

    Je hebt duidelijk de zon aan je kant bink! Super snel gelopen! Ik ga voortaan gelijk met jou lopen, heb alleen maar zon gehad vanmorgen 🙂

    Like

  3. Nikki schreef:

    Super goed gedaan Erik!! 😀

    Like

Geef een reactie

