Chase Summer VIP run

image

Sign up for the exclusive Chase Summer VIP run through Amsterdam. Only accesible for the most active runners in Chase Summer. Deze uitnodiging belandde vorige week in de mailbox van teamcaptain Jori.

De kilometervreters in Chase Summer waren de crewSUMMERRUNNERS.

En de halfcrazyrunners dan?! Nike had een challenge georganiseerd waar je met teams tegen elkaar strijdde door het maken van kilometers of het doen van een NTC training met de NTC app. De crewSUMMERRUNNERS was een mix van halfcrazyrunners (Erik, Marlous en ik) en Runningjunkies (Jori en Wan) geworden.

De uitnodiging kwam nogal last minute en de rest van de crew kon niet mee dus vertrok ik op zondagochtend alleen richting Amsterdam. In de uitnodiging stond verder dat een run vol verassingen zou zijn maar niet meer dan 5 kilometer. Ik wist niet zo goed wat ik hiermee aan moest maar was wel nieuwsgierig geworden. Ik was ruim op tijd op het Museumplein wat de verzamelplek was. Ik zat meteen goed zag ik aan de mensen met de mooie Nike Tech Cape en Hoodies aan. Ik meldde me aan en kreeg een shirt en een tas voor m’n spullen. Vervolgens werd een er een polaroid geschoten.

image

Ik was best vroeg dus het was even wachten totdat de groep compleet was. Ik herkende een aantal bloggers, een aantal van de Nike Run Club en Jori’s vader. Die man had de ochtend van z’n leven denk ik met al die jonge vrouwen. 😉

Er werd een roze startlint ergens vandaan getoverd en met een easy pace gingen we van start. We werden begeleid met fietsers, hardlopers, een skater en een scooterrijder die elke beweging vastlegde met (film/foto) camera. Ook waagde zij hun leven voor ons door bussen, trams, fietsers en wandelaars tegen te houden zodat wij als VIP er langs konden. Hoe COOL?! De eerste verassing vond plaats in het Vondelpark waar een viertal heren ons een roze ballon gaven die we na een paar honderd meter los lieten. Een heel gaaf effect deze roze wolk in de lucht. Nog steeds rennend verlieten we het Vondelpark. Bij de Leidsche brug lag de volgende verassing ons op te wachten. Een boot, harde muziek en een enthousiaste NTC trainster. De boot ging varen ging varen met dank aan de kapitein terwijl wij een NTC training kregen, by far de coolste trainingslocatie ever!! Squatten als we onder de brug vaarde, opdrukken, een oefening met elastiek, lunges, springen en jumping jacks. Op 1 van de bruggen waar we onderdoor gingen stonden ze te strooien met bloemblaadjes terwijl wij daar in squathouding stonden. Ik vond het jammer dat we zo snel de boot alweer moesten verlaten maar de run was nog niet klaar. We sloegen rechts een straat in en daar stond het viertal heren weer, ditmaal met flesjes water. Aangekomen op de Dam stond NTC trainer Lars ons op te wachten. Daar lig je dan op een matje te zweten terwijl er tientallen toeschouwers blijven staan om te kijken. Moet een hilarisch gezicht zijn geweest. Hierna eindigde de run in de Westerstraat met een eindsprint waar we met luid gejuich werden onthaald. De nodige groepsfoto’s werden gemaakt, zoveel camera’s dat ik niet meer wist waar ik kijken moest. Maar Nike was nog niet klaar met verassingen want er stond een lunch klaar in SLA.

image

Aan de hand van de eerder gemaakte polaroid kon je zien waar jouw plek was aan de lange tafel die gedekt was. Als echt VIP’s werden we met taxi’s teruggereden naar het Museumplein.

Ik vond het een onwijs gaaf evenement! Nike had duidelijk de touwtjes in handen en het was super strak georganiseerd. Thanks Nike!

Ik ben ook erg benieuwd naar het beeldmateriaal wat gemaakt is 🙂

image

Geef een reactie

