2014: All our favorite moments……

Photo 31-12-14 09 34 13

Wij willen nog even terug kijken op 2014;  een jaar van PR’S, lange afstanden, nieuwe leden, veel plezier en vooral veel hardlopen. Dit waren onze hoogtenpunten;

Sierd

sSsierd 7

1) De Marathon van Rotterdam, mijn eerste PR van 2014 in een tijd van 2 uur en 48 minuten.
2)Mooiste halve marathon van het jaar; Renesse.
3) Met alle crazies in Roosendaal lopen.
4) De mooiste wedstrijd ooit de kust marathon van Zeeland , nog nooit zo hard getraind en nog nooit zo diep gegaan en dan je doel halen, onvergetelijk!
5) PR op de halve in Etten-Leur 1 uur en 16 min zo mooi.
6) Voor het eerst onder het uur bij de Dam tot Damloop.
7) Dikke PR bij de 7 Heuvelenloop en daarna gezellig de kroeg in met de crazies.

Erik

Erik

1) Begin van het jaar, in het ow zo hectische Egmond, super leuke halve.
2) Asselronde Midwintermarathon Apeldoorn, wat een prachtige route.
3) Koning van Spanje, een onwijs mooie trail in Gulpen.
4) Nog mooier dan Gulpen, Trail des Phantomes in de Ardennen.
5) Heel veel trainen met mijn crazie maatje.
6) De Amsterdam Marathon, hier waren alle kilometers voor geweest.

Marleen

IMG_9837

1) Midwinter marathon Apeldoorn, eerste keer met de crazies. Het hoogtepunt van 2014!
2) Eerste halve marathon CPC loop, top dag!
3) De wekelijkse strandloopjes deze zomer.
4) 3e plek op de 5 km bij de Gaastraplasloop.
5) Eerste echte trail, 16km en ruim anderhalf uur gelopen met Marlous, Nikki en Erik #ikwilnooitmeeralleenlopen #ditwassupergaaf.
6) En dan nog op de valreep van 2014 nog een keer verder gelopen dan 21,1 km in het prachtige Apeldoorn met Nikki en Marlous en haar moeder.

Mascha

masIMG_9828

1) Trail by sea, dat kapot gaan zo lekker kan zijn!
2) Vestingloop Den Bosch met toen nog geen crewbuddy Erik en super tijd neergezet; 1:14:57.
3) De Roparun, geen woorden voor dit was zo mooi!
4) Pietersbergtrail, 32 km genieten op de zwaarste trail van Limburg.
6) Niet te vergeten my membership bij de crazie!!
7) 15 km bikkelen in de regen met zn 2e(15 weken zwanger) heerlijk!

Nikki

IMG_9848

1) Mijn eerste Ultra 50Km trail van Salland.
2) De marathon van Rotterdam 3 weken later, samen met Marlous en de andere crazies.
3) 3e geworden bij de Zeebodemloop!
4) Mama die ik enthousiast maakte voor het hardlopen.
5) Voor de 2e keer de kustmarathon van Zeeland gelopen.
6) De dag erna nog een 16km trail erachter geplakt met Erik, Marleen en Marlous.

Roos

image1

1) Marathon van Amsterdam (achteraf met zn 2tjes)
2) PR gelopen de op mijn favo halve de parel van het zuiden.
3) Een overwachtse PR op de 10 tijdens een training.
4) Bootcamp van stadswild erachter gekomen dat ik toch minder sportief ben dan ik dacht, maar wel mijn fijnste schoenen ontdekt.
5) De halve van Roosendaal met de crazies.
6) Tijdens de vakantie in Turia rennen met honderden andere mensen “do it like the locals”mooiste plek waar ik ooit heb mogen rennen.

Anouk

anouk 2014

1) Runnersworld Zandvoort Circuit run.
2) Zeebodemloop PR op de 5km en de high five met Nikki.
3) Lopen op het strand van Samos.
4) Ajax foundation run samen met Axel.
5) Zevenheuvelenloop in Nijmegen met de crazies.
6) 2e halve marathon in Amsterdam samen met Nikki.

Marlous

marlous 2014

Ik doe maar 4 momenten aangezien het nu 1:20 is en ik echt graag wil slapen haha.

1) Rotterdam marathon mijn eerste marathon en gezellig samen met Nikki gelopen onder het gejuich van mijn crew en mijn lieve familie.
2) Edinburgh halve marathon samen met mijn moeder en Ali die ik via instagram heb leren kennen.
3) Fraude in Amsterdam, Nikki bleek een goede fraudeur door mijn startnummer te vervalsen zodat ik eerder en samen met haar kon starten.
4)Last but not least, Amsterdam marathon samen met mijn maatje Erik mooie tijd gelopen, trots!

Bedankt voor dit geweldige jaar crazies op naar 2015, tevens alle supporters die er altijd zijn bedankt voor jullie steun en aanmoedigingen!

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Dimitriomph schreef:

    Hey luitjes,

    Jullie zijn een toffe crew om te volgen. Toffe dingen doen jullie. Voor jullie de beste wensen en nog bedankt voor de aanmoediging bij de marathon van Rotterdam… Mijn eerste en zo’n toffe ervaring!👍👊
    Keep on running & best wishes✌️

    Dimitriomph
    Rotterdam Running Crew
    Run Club Dordt

    Liked by 1 persoon

  2. John schreef:

    Stuk voor stuk mooie prestaties en ervaringen van jullie crazies. Precies dat wat ik belangrijk vind in relatie tot hardlopen zie ik bij jullie terugkomen, PLEZIER!! Keep it up crazies. Blijf doen wat jullie doen, inspireer anderen en krijg ze zonodig aan het lopen. We zullen elkaar in 2015 vast en zeker nog weleens tegenkomen.

    Liked by 2 people

Geef een reactie

