UP RUN

Sinds ik naar buiten heb gebracht dat ik Lunchroom UP wil gaan starten en daarvoor via crowdfunding de investering binnen wil halen, wordt ik van alle kanten benaderd door mensen die mij daarbij willen helpen. Zo kwam er een aantal weken geleden ook een uitnodiging van de Running Rebels Rotterdam, die waren in het geheim bezig geweest om een loop te organiseren waarvan de opbrengst zou gaan naar Lunchroom UP. De UP.RUN!

Ik moest me om 10:30 melden bij de Golfbaan in Rhoon (waar ik werk), daar verzamelden alle lopers die vandaag gingen deelnemen aan de UP.RUN. Via facebook had ik wel gezien wie zich hadden aangemeld, maar was met de instelling van huis vertrokken om alles lekker op me af te laten komen. Beetje bij beetje kwam iedereen binnen druppelen, natuurlijk waren er veel Rebels, maar ook Sierd was er namens de crazies, Kelly van GirlsLove2Run Rotterdam en Petra niet te vergeten. Zo konden we even later vertrekken richting Ridderkerk, naar de plaats waar Lunchroom UP gerealiseerd moet worden.

Dit was het startpunt van de UP.RUN die ons terug zou brengen naar de golfbaan in Rhoon, een mooie route met de afstand van een halve marathon. Zo begonnen we met alle lopers begeleid door een aantal fietsers (voor de verzorging en route) en fotograaf Evert Buitendijk aan de UP.RUN.

De route ging van Ridderkerk via Barendrecht naar Rhoon, een fantastische route door de recreatiegebieden en langs het water. Het weer was fantastisch, volop zon en een heerlijke temperatuur. Onderweg was het super gezellig, verschillende loopverhalen en ervaringen werden gedeeld tussen de lopers. Het ging allemaal een een lekker ongedwongen sfeer, af en toe werden de achterste lopers opgehaald of was er even een pauze tussendoor. Halverwege beklommen we nog even een berg als afwisseling en voor de foto’s en daarna gingen we met een klein stukje extra weer richting de golfbaan.

Zo kwam het aantal kilometers bij de meeste uit op een goede 25 kilometer, een afstand die door de gezelligheid zo voorbij vloog. Bij aankomst in Rhoon dook Dimitri van de Rebels de keuken in om ons te voorzien van overheerlijke hamburgers. Zo konden we onder het genot van een hapje en een drankje nog even bijpraten, voor zover dat onderweg nog niet was gebeurd.

Aan het einde van de dag mocht ik een cheque in ontvangst nemen met het mooie bedrag van €300,-. Het was een geweldige dag met fantastische mensen, die ik via deze weg nogmaals enorm wil bedanken voor hun bijdrage aan de realisatie van Lunchroom UP en de gezellige dag. Een mooi voorbeeld hoe de verschillende crews samenwerken!!

Kon je er zondag niet bij zijn, maar ben je wel enthousiast geworden?

Komende zaterdag kan je meelopen met de crazies bij de Pyramide van Austerlitz en ook hiermee steun je Lunchroom UP!!

Geef een reactie

